Зашто волим додатну из биологије?

Додантна настава из биологије је организована је за ученике седмог и осмог разреда. На додатној проширујемо своје знање, спремамо се за такмичење и забављамо се. Додатну наставу похађа  25-оро ученика, коју води наставница Соња Савић и она нам такође предаје и редовну наставу из биологије.  Додатна траје око 45 минута и одржава се једном недељно.

Највише на додатној ми се свиђа то што сазнајемо разне ствари из људског и животињског света. Волим и кад посматрамо микроорганизме под микроскопом. Такође је занимљиво када радимо провере знања усмено или писмено. Додатна ми је корисна пре свега због редовног часа и због допуне знања. Питала сам остале ученике ,зашто иду на додатну из биологије? Одговори су били попут: друштва, додатног знања, дипломе. Такође сам их питала, шта им се највише свиђа на додатној а одговори су били попут:огледи,  друштво, нови подаци о биологији.

Провера знања

Ми са наставницом

Млади биолози са наставницом Сањом Савић

Оставите одговор

