Светосавски темат 2013.

  • Ученици од 1. до 4. разреда учествавали су на светосавском темату и приложили много лепих ликовних и литерарних радова.
  • У литераном конкурсу награђени су следећи ученици:
  • НИКОЛИНА БАЉ  IV-2 за песму:

Гледам Савину земљу

 Сава је био први просветитељ,

Али поред тога и учитељ,

Народ је од њега пуно тога научио,

Јер се за њих Богу молио.

 

Ми, деца, у школи,

О њему учимо,

Да се свако од нас Богу моли,

Јер нас свети Сава много воли.

 

Ето тако, сада ја,

Гледам земљу савину,

Гледам његова поља,

И сву његову имовину.

 

Сви смо на њега поносни,

И oн је на нас,

Сви смо због њега радосни,

Што је против незнања дигао глас.

СОФИЈА  КУРТЕШ  III-3:

Гледам Савину  земљу

 Замишљено стојим и гледам Савину икону. Разговарамо.

           Размишљам како да му кажем какав је данашњи свет.  Какав је свет у материјалном смислу, а какви су људи. Желим да му кажем да се данашњи свет много променио. Људи данас не знају да деле и не знају шта је право богатство. Видела сам да данас људи мисле да су богати ако имају много новца. Не гледају и не виде какви су им пријатељи, не виде односе у породици. То им није важно и то ни не цене. Иако су имали мање новца, људи у прошлости су делили и волели се. Питала сам Саву како се то може променити. Он ме је тешио и рекао да Србија није тако лоша, мора да постоје и добри људи. Саветовао ме је да се мора волети из дубине душе и да љубав почиње од једног срца и све више се шири. Сетила сам се шта да му кажем. Рекла сам му да је наш разред једна велика породица. Свако је ту кад нам треба. Помажемо једни другима из дана у дан и најважније је да свако има пар добрих другова да се лепо забавимо.

Стојим пред Савином иконом и срећна сам јер сад знам да је он са нама и да мало треба да урадимо да свако срце засија и да га неко усрећи.

ТАЈНА РАДОШ   II-1:

Дечијим очима гледам Савину земљу

 Савина земља је Србија. Док је био жив, Сава је бринуо да Србија буде уређена, напредна, безбедна, да њени људи умеју да пишу и да буду верни

Богу.

Данас је Србија модерна и лепа а ми опет нисмо задовољни. Ја сам срећна јер идем у школу „Свети Сава“ и учим корисне предмете. Бавим се музиком и спортом. Волим своју породицу и другаре… Имам компјутер за игрице и телевизор за цртаће. Лети идем на море, а зими на клизање. Не желе сви лепо. Неки су болесни и тужни, неки безобразни и лењи. Неки не уче добро, неки не једу довољно. То Сава не би волео да види.

Надам се да ће у будућности све бити лепше. Тада би и свети Сава могао да поново сврати и буде поносан на своју Србију.

  • У ликовном конкурсу награђени су ови ученици:
    DSCN4009
  • DSCN4008
  • DSCN4011

Остали радови украшавали су хол наше школе:

DSCN4012

DSCN4013

DSCN4014

DSCN4015

DSCN4016 

Оставите одговор

